Co jest najlepsze dla Ciebie?


Trening Personalny

W jakim czasie? Jakimi metodami? Jaki sport uprawiacie? Można coś połączyć, że sobą 2-3 dyscypliny. Ćwiczenia są podyktowane waszym czasem, chęciami, siłami i regeneracją organizmu. Dla każdego znajdziemy optymalny trening do osiągnięcia celów.

Trening Grupowy

Potencjalnie w grupie łatwiej się ćwiczy. Jaki jest powód tego? Oczywiście, że po pierwsze- rywalizacja, po drugie - motywowanie się wzajemnie.  W grupie można ćwiczyć praktycznie wszędzie. Wszystko zależy od naszego czasu, zaangażowania, poświecenia.

Poprawa Kondycji

Dobór odpowiednich ćwiczeń jest bardzo ważny w tej kwestii. Głównym, nieodwiecznym ćwiczeniem na zwiększenie kondycji, jest bieg. Są również inne: trening tlenowy, interwały, crossfit, pływanie, split trening. Do każdej osoby musi być dobrany odpowiedni trening.

Trening na rzeźbę

Ćwiczenia na rzeźbę to nic innego, jak wyeksponowanie mięsni, które wyćwiczyliśmy albo dopiero chcemy wyćwiczyć. Będą to zespoły ćwiczeń dobrane odpowiednio do zamierzonego celu. W przeciwieństwie do zwiększania masy mięśniowej, tutaj musimy restrykcyjnie trzymać  sie zasad.

Trening na masę

Dobór odpowiednich ćwiczeń jest bardzo ważny w tej kwestii. Oprócz dobranych ćwiczeń,  dieta będzie elementarnym procesem zwiększania masy mięśniowej. Split trening będzie jednym z głównych treningów powodujących zwiększenie mięśni. Do każdej osoby musi być dobrany odpowiedni trening.

Trening na siłę

Elementarnym procesem zwiększania siły jest proces zwiększania masy mięśniowej, lecz to wszystko zależy od treningów, jakie dobierzemy. Ćwiczenia polegaj na zwiększaniu ciężarów przy zmniejszaniu powtórzeń. Im więcej kilogramów, tym mniej ruchów. Dla każdego musi być dobrany odpowiedni trening i dieta.

Trening dla chudych

Jesteście w bardzo dobrej sytuacji , niż osoby otyłe. Z mojego doświadczenia, przytyć jest prościej niż schudnąć, ale nie popadajmy w zachwyt, bo bez odpowiedniej diety, ćwiczeń możemy nic nie zyskać. Przykro mi to stwierdzić, ale jeśli ktoś dużo biega, będzie je musiał ograniczyć w czasie zwiększania swojej masy mięśniowej.

Trening dla otyłych

Oprócz treningów, również dieta będzie bardzo ważnym czynnikiem, jak nie najważniejszym.  Ja rozumiem, że nikt by nie chciałby rezygnować z niczego, ale tym sposobem niczego nie osiągniemy.  Najpierw musimy założyć cel. Nie musimy, od razu zakładać najwyższego, stopniowo małymi kroczkami.

Crossfit

Każdy z nas spotkał się może, nie tyle co z treningiem, ale co z nazewnictwem. Crossfit w skrócie to nic innego, jak stacje ćwiczeń wykonywanych jedno po drugim w określonych seriach i powtórzeniach. Z doświadczenia wiem, że osoby, które chciałby podjąć się takich ćwiczeń już powinny posiadać odpowiednia albo chociaż podstawową sprawność fizyczna.

Dla kobiet po ciąży

Drogie Panie, gratuluje Wam Waszych pociech. Teraz zadbajmy o Wasze ciało i powrót do sprawności fizycznej. Zaczniemy oczywiście od  chęci, motywacji, czasu i niestety musimy wprowadzić dietę. W ciąży drogie Panie, to czas kiedy możecie sobie pozwolić na dosłownie wszystko. Teraz czas na wyrzeczenia, poświecenia, dużo pracy lecz na końcu będzie cel, który sobie założyłyście.

Kim jesteśmy


Sylwetka4You

Strona internetowa SYLWETKA4YOU.PL powstała świadomie po kilkunastu latach treningów, nie tylko na siłowni, ale również sportów walki, ćwiczeń na wolnym powietrzu, treningów w domowym zaciszu. Trenować można wszędzie, lecz elementarnym procesem tego jest CHĘĆ. Podstawą wszystkiego jest dobór odpowiedniej diety, treningu i regeneracji organizmu. Informacje, które występują na stronie są zbiorem doświadczeń, poświęceń, wyrzeczeń na jednym ludzkim organizmie. Uwierzcie Państwo, kursy instruktorskie można kupić, natomiast doświadczenie treningowe tylko nabyć ciężką pracą. Na własnej skórze najlepiej sprawdzać, inaczej nie będziemy świadomi tego, co chcemy przekazać.

„Ból jest dobrym nauczycielem, tylko nikt nie chce być jego uczniem”

  • Trening personalny, trening grupowy
  • Trening dla chudych, otyłych, kobiet w ciąży i po ciąży
  • Trening na masę, rzeźbę, siłę, kondycję
  • Core stability, split trening, crossfit
  • Trening tlenowy, beztlenowy, interwały

Nasi trenerzy

Cennik

Cennik usług Trenera Sylwetka4You*

  • 50 PLN

    Konsultacje
    (Telefoniczne, email, facebook
  • Wybierz go!
  • 110 PLNza godzinę
    Pakiet domowy z dojazdem
  • Wybierz go!
  • 150 PLNza miesiąc

    Pakiet
    Kontrolny
    (dieta, trening)
  • Wybierz go!

NOWOŚCI SYLWETKA4YOU




Skontaktuj się z nami

Informacje kontaktowe

Sylwetka4You
Koszalin
Polska/Poland
Telefon: 508 - 690 - 375
e-mail: biuro@sylwetka4you.pl
www.sylwetka4you.pl
www.sylwetka4you.com
© 2015 Sylwetka4You. Template by WebThemez.com
* Ceny podane są w polskich złotych. Cennik ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu prawa handlowego. Ceny usług nie ujętych w cenniku ustalane są indywidualnie.